BLANTERSWIFT101

Çarpım Tablosu Nasıl Öğrenilir

26 Ocak 2020 Pazar
Öncelikle ritmik saymanın iyi yapılabilmesi ve değişim özelliğinin farkında olunması gerekir. Önemli olan çarpım tablosunu ezberlemek değil, çarpım tablosunun ana temeline inmektir. Örneğin 3x4 = 4+4+4 gibi.

Çarpım Tablosu - Çarpım Tablosunu Öğreniyorum. Çarpma Öğreniyorum. Ve egzersizler yaparak konuyu pekiştiriyorum. Hem de programı kullanması çok çok kolay. Hemen bende öğreneceğim :) Çarpma - 1'ler, 2'ler, 3'ler, 4'ler, 5'ler, 6'lar, 7'ler, 8'ler, 9'lar. Çarpım Tablosu Soruları, Çarpım Tablosu Egzersizleri, Çarpım Tablosu Alıştırmaları hepsi bu uygulamada. Bende hiç yanlış yapmadan Çarpmayı öğreneceğim. Artık çarpımların hepsini ezbere bileceğim. Bu kadar basit (:

Çarpım Tablosu - Çarpım Tablosu Uygulaması - Çarpım Tablosu Öğreniyorum - Çarpma Öğreniyorum Uygulaması



Bu Blogda Ara